11 sty 2010

Dlaczego komputery są brzydkie?

Dlaczego komputery muszą być brzydkie? Napisałem "muszą" bo od tak dawna są że to chyba jakaś konieczność. Najpierw były beżowe, teraz są czarne, a jak ma być coś ekstra to się trafi srebrny. Albo z okienkiem pozwalającym podziwiać kable. Szczerze mówiąc trochę to żałosne. Nie przepadam za firmą Apple i jej produktami, lecz od dawna doceniam to co zrobili dla estetyki przemysłu komputerowego. Czy naprawdę nie można choćby ich naśladować?

Przejrzałem na Allegro 23 strony z aukcjami obudów - i wypatrzyłem tylko dwie w miarę oryginalne i sensowne. Naprawdę lepiej się nie da?!



Ta druga wysadzana siedemdziesięcioma kryształkami Svarowskiego. Widziałem na żywo w Vobisie i bardzo mi się podobała, a mechanizm automatycznie odsuwający klapkę działał bardzo płynnie.

3 komentarze:

  1. To zerknij sobie na obudowy BMW - to jest totalny opad szczęki

    OdpowiedzUsuń
  2. Opad może i tak, ale czy jesteś pewien że to jest ładne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, pomijając wszystkie jednorazowe designerskie dziwactwa, najbardziej miły dla oka był styl firmy Compaq sprzed kilku lat. Mieli pomysł na każdy nawet najprostszy sprzęt. Taki IPaq PC na przykład (komputer, nie palmtop) - niby stare Pentium III, a do dzisiaj na jego widok każdy jest w szoku! ;)

    OdpowiedzUsuń