2 maj 2009

Pięćset mil

Szukałem na Youtube fragmentu Comic Relief z 2007 roku, tego gdzie Brian Potter i Andy Pipkin śpiewają stary kawałek The Proclaimers pod tytułem 500 Miles. Był to naprawdę uroczy kawałek sytuacji, sceny nieopisanej śmieszności. Wszyscy śpiewali razem i bawili się świetnie - Bob Budowniczy i Elton John też. Szczurek, David Tennant i Kosz na Śmieci. Niestety, to co obecnie znajduję ma zablokowany dźwięk więc tak jakby nic nie było. :-( Szkoda, bo ten kawałek zawsze poprawiał mi humor.

Jednak przy okazji okazało się że pod hasłem Comic Relief można znaleźć na Yootube bardzo dużo.
Na przykład to. Mój angielski jest za słaby żeby ogarnąć całość, przeczuwam jednak fantastyczne gejzery genialnej śmieszności. ;-)

I nie, fantastyka w tagach to nie jest pomyłka.

Update: a jednak coś znalazłem. Fatalne wideo i kiepskie audio (obcięte końce pasma), ale jednak coś. Video DownloadHelper pozwolił mi to zachować na dłużej. :-) A tu wersja ze słabym dźwiękiem ale lepszym obrazem.

I jeszcze jedno. Nasza telewizja czegoś takiego nie potrafi. Ciekawe dlaczego.

Przy okazji zaś - tyle wersji, z poobcinanym dźwiękiem albo kiepskim obrazem. Chętnie bym zapłacił kilka złotych gdybym mógł ściągnąć sobie ten kawałek i wypalić, ale nie, mogę tylko polizać cukierek przez szybę. Wiem, zgodne z prawem i tak dalej - jednakże nader frustrujące. Tak jak pisałem - nie pochwalam kradzieży, ale w wielu przypadkach rozumiem co ludzi do tego popycha. W tym akurat dużo lepiej niż bym chciał. :-(

Cierpliwość nagrodzona - prawie. Tu wersja z dobrym obrazem i dźwiękiem - tyle że są lekko przesunięte względem siebie.

Kurcze, jak oni się dobrze bawią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz